wtorek, 25 października 2016

Live again [PL] [TRWAJĄCE]


Autor: Sophie733
Tłumaczenie: Arcanum Felis
Ostrzeżenia: brak
Pozostali bohaterowie: Harry Potter, Ron Weasley, Luna Lovegood, Albus Dumbledore, Narcyza Malfoy, Tracy (OC)

Wojna trwała trzy lata zanim przegrali. Przeżyła tylko jedna osoba — Hermiona Granger. Dziewczyna rzuca zaklęcie, dzięki któremu cofa się w czasie. Jedno zaklęcie zmieni wszystko. Jedno zaklęcie spowoduje, że nawet wrogowie się zaprzyjaźnią.


Fragment rozdziału 2:
Voldemort wzywa Malfoya i zaledwie kilka sekund później, mężczyzna pojawia się obok nas.
– Tak, panie. – Kłania się blondyn.
– Szlama chce złożyć wieczystą przysięgę, w której obieca, że zabije Dumbledore’a – odpowiada Czarny Pan. Oczy Malfoya patrzą prosto na mnie. Zabić? O nie, tego na pewno nie mogę przysiąc.
– Mogę potrzebować pomocy – mruczę. W oczach blondyna widzę złość, a usta ma zaciśnięte w wąską kreskę. Voldemort odwraca się w moją stronę.
– Pomoc?
– Ja… Ja po prostu nie wiem czy nie będę potrzebowała czyjejś pomocy, kiedy każę skrzatowi podać mu truciznę, albo coś podobnego… po prostu chcę się upewnić, że… hmm… mam jakieś opcje i… hmm… czas ­– mówię, starając się brzmieć wiarygodnie. Voldemort chichocze.
– Bardzo dobrze. Przysięgniesz, że będzie martwy przed końcem tego roku szkolnego. Draco? – Bierze mnie za rękę i przywołuje blondyna. Chłopak kieruje różdżkę na nasze dłonie.
– Czy ty, Hermiono, przysięgasz, że Albus Dumbledore zakończy swój żywot zanim skończy się rok szkolny? – pyta pozbawionym emocji głosem.
– Tak – odpowiadam, magiczne więzy otaczają nasze złączone dłonie.
– I zachowasz tą tajemnicę dla siebie, nie ujawniając jej nikomu?
– Tak.
Magiczne więzy jaśnieją, po czym wszystko znika. Voldemort zabiera rękę i wskazuje na mnie różdżką. Oddycham głęboko, ale nic nie mówię, tylko ich obserwuję. Czarny Pan patrzy na mnie, po czym zwraca się do Draco.
– Draco, trzeba ją umyć – nakazuje. – Jutro razem z tobą pojedzie pociągiem do Hogwartu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz