czwartek, 20 października 2016

Mała, słodka tajemnica [MINIATURKA]


Autor – Johanna Malfoy
Liczba słów: 3978

Ostrzeżenia –
brak
Pozostali bohaterowie –
brak
Inne paringi
brak

– Hermiona i Draco - dwójka zupełnie różnych czarodziejów. On jest dumnym arystokratą, a ona zwykłą, przepracowaną mugolaczką. Jednak łączy ich jedna wspólna cecha - oboje ukrywają przed światem swoje małe, słodkie tajemnice. Co stanie się, kiedy podczas przypadkowego spotkania w sklepie ich sekrety wyjdą na jaw?

Fragment miniaturki
Hermiona podskoczyła na dźwięk swojego nazwiska, wypowiedzianego znajomym głosem. Podniosła wzrok, spłoszona, i zobaczyła przed sobą Dracona Malfoy’a.
– Malfoy? Co ty tu robisz? – zapytała, próbując ukryć przestrach i jednocześnie wymyślić dobrą historię, dlaczego stoi z ostatnią parą bokserek w jednorożce w dłoni.
– Mógłbym cię zapytać o to samo – powiedział, mrużąc oczy.
– Ja zadałam pytanie pierwsza, więc najpierw ty odpowiadasz – powiedziała.
– Po prostu przyszedłem sobie, żeby pooglądać najnowszą kolekcję bielizny. Nudziło mi się w pracy – rzekł beztrosko – A ty?
– Nie mam obowiązku ci się spowiadać, Malfoy – warknęła. Już chciała odwrócić się na pięcie i pójść w stronę kasy, gdy Draco zauważył bokserki w jej dłoni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz